If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Оле как ме надъха Абе Крис ти си лош човек как може така сега направо искам да късам гуми и да пиля зъби на скорости Клипчето е страхотно много яко е станало.Ако стане тука проекта да се върне към живот може и турбинирана 33-ка да има на трак дея но ще видим дано до тогава да намеря своята нова любов
Няма какво да ги преценявам!На различни марки са или с различна година на производство.Разбирай версия или модел,но вършат една и съща работа!Тия поне си приличат,но аз вече има три за моята,които нямат визуално нищо общо , освен нещата без които не могат да станат на нашите кошници!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Прекъсването при външна температура под 0 си остана. Съмненията в помпата вече ги няма, защото е друга. Сега ще се сменя температурния датчик. Общо взето симптомите са: докато е студена не държи обороти, а при подаване на газ не отговаря в повечето случаи. След 3000 оборота се изчиства. Смятам да сваля от перманента бобина, темп. датчик и моторче за празен ход. Съвети приемам всякакви
На ти един стар, малко шантав трик!Сетих се за него вчера,като оправях кошницата на един колега!
Взимаш едно парцалче с чисто масло и минаваш с него палеца и дистрибуторната капачка от вътре и от вънка.Идеята е влагата да не кондензира там!
Пробвай! Върши работа!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Още, когато май Джорди,ако не ме лъже паметта, имаше проблеми с неговата,която на влажно време не искаше и неискаше да работи свястно,нещо ми се мотаеше в акъла, но 1ак днеска,съвсем естествено ми дойде в главата с кочината на колегата!
Това е много стар номер!Маслото е изолатор и ако е чисто няма проблеми.Проблем се получава, когато навлезат боклуците и се налепят по маслото,ако е прекалено много
Нищо не ти пречи да пробваш!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
а ако бе6е с 156-ца ,какви ли цифри би написал )))) там в тоя списък
Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Comment